سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیلی گراهام

بشارت 80:

  

جهان بسرعت به سوی جنگ آخرالزمان هارمجدّون نزدیک می‏شود

  

  

ویلیام فرانکلین (بیلی) گراهام، کشیش کلیسای انجیلی (اِوانجلیست) که پس از مواعظ متعددی که از سال 1949 در رادیو و تلویزیون و به کمک و حمایت اصحاب رسانه ایراد نمود، شهرت و توجه عمومی را به خود جلب نمود.

  

وی از امکانات وسیع وسائل ارتباط جمعی بهره می گیرد و بیش از 3 میلیون از طرفداران او به دعوت او برای مبارزه برای مسیحیت و پذیرش عیسی مسیح بعنوان منجی عالم جواب مثبت دادند. در سال 2008 تعداد مخاطبان موعظه های رادیو و تلویزیونی و خیابانی او را که در طول عمرش ارائه داده است، بیش از 2 میلیارد نفر تخمین زده‌اند. گراهام بارها در فهرست موسسه گالوپ از تحسین برانگیزترین مردان و زنان بوده است. از سال 1955 نام او 55 مرتبه در این لیست تکرار شده است. 

  

گراهام از فعالین فرقه اِوانجلیست بوده و در تمام سخنرانی های خیابانی و میدانی و استادیوم ها بشارت ظهور دوباره مسیح در آرماگدون و جنگ با ضدمسیح در آخرالزمان را تبلیغ و مردم را برای آن روز دعوت می کند. 

  

بیلی گراهام هشدار داد که: جهان اکنون به سرعت دارد به سوی جنگ آخرالزمان هارمجدّون خود نزدیک می‏شود و نسل کنونی جوان ما، شاید آخرین نسل در تاریخ باشد.

  

گراهام در فرصت دیگری گفت: اکنون بسیاری از مردم می‏پرسند. این آخرین جنگ آخرالزمان در کجاست؟ ما چه اندازه به آن نزدیکیم؟ خب، محل این جنگ در غرب رودخانه اردن است، در دشت جزرال، میان جلیله و سامریه. ناپلئون وقتی این جایگاه سترگ را دید، گفت که این میدان بزرگترین نبرد جهان است؛ زیرا که انجیل به ما آموزش می‏دهد که جنگ بزرگ آخرالزمان، این بزرگترین جنگ تاریخ، در این بخش جهان روی خواهد داد؛ یعنی در خاورمیانه !

     



کلمات کلیدی :